Wednesday, February 18, 2009

Riadhah yang meriangkan..

Ya,anda xsalah melihat..Memang Abun dan Jajanlah yang sedang berjogging ini.Hari yang sungguh mengharukan..Khaliq,cukup2la menyakat tu..Memang betul pn diorg ade pape..hehe..
Aku dan Intan menunjukkan kegagahan kami..Nasib Pak Guard xnampak..
Post lepas abis main..Farah n Wahida akhirnya korang masuk gak dalam blog aku..hehe..
Sila bezakan gambar ini dan di atas..Perasan x yang kedudukan Abg Jajan dah berubah?Kenape ek?

Hari ini hari yang mengharukan..Lepas dah lama xberiadhah bersama2 dek sibuk dengan aktiviti berpersatuan akhirnya dapat jugak kami meluangkan masa pada petang ini untuk bermain bersama..
Bezanya hari ni abg long kami xdpt datang disebabkan sang mimpi lebih berjaya menggoda dirinya dari kami..Wani pn xde kalau xmesti die pn akan sama naik je dgn kami..
Tapi yang specialnye hari ni kami disertai oleh Abg Jajan n Abang Ejat(hehe) yang muka2 mereka memang sangat mahal kerna jarang dijumpai di trek2 sukan ni..
Korang semua mesti heran kan apekah yang mendorong Abg Jajan kita ni turun padang?Mengikut sumber2 yang boleh dipercayai,kami mendapati peratusan bahawa dia turun bermain kerana mendengar bahawa Intan juga akan turun bermain adalah sangat tinggi..Peratusan selebihnya yang sangat kecil adalah mungkin kerana beliau ingin kurus?hehe..
Seperti hari2 kebiasaan kami bermain2 monyet2..Seperti yang dijangkakan Abang Ejat sangat berbakat di dalam permainan ini dalam menjadi seekor monyet..Mungkin kerana genetik monyetnya begitu dominan di dalam diri..Apiz@Puek yang sedang bermain skateboard pn akhirnya menyertai kami dan turut menyerlahkan bakatnya sebagai seekor monyet..
Farah pula yang biasanya antara monyet yang paling kerap terjadi berpaling arah dari game kami kepada skateboard Apiz..Akibatnya die terjatuh beberapa kali dengan sakitnye..(Padan muka..Tinggal kiteorg lagi..hehe..)Tapi xkira pape pn takhta raja monyet masih dipegang oleh Khaliq..(xmau bg dia bola len kali)
Wahida pula hanya duduk ditepi memerhatikan kami bermain kerana katanya dia xsuka menjadi monyet(xbaik lupe asal usul diri..hehe)..
Kesimpulannya hari ini boleh dikatakan sbgai hari yang menyeronokkan walaupun badan menjadi sakit2 dan penat gila(dhla penat gila pulak tu..) dek kerana sudah lama xturun padang..
Sebelum kami pulang sempat lagi Abang Jajan n Abg Ejat melepaskan gian mereka untuk berbasikal disektar UMP..Insyaallah jika perkara ini diteruskan cita2 mereka untuk menjadi jejaka2 yang kurus akan tercapai..haha..Teruskan ye korang..

PS:Abang Jajan kelihatan sungguh bahagia bermain monyet hari ini?Mungkinkah cinta monyet sudah berputik?Jgn segan2 join kiteorg len kali ek..hehe..

8 comments:

Jaj@n said...

berjogging sbb aku free hari ni..wahai kalin2 smue, jgn terpengaruh dgn ayat2 manis dan sinis mashi...

mmng la aku nak kurus..ulang suare aku nak kurus kan abun..ahakss.. aku jadi peneman je..abun kan segan..

intan turun pon sbb dia nak bersukan kann.. mcm ko la, mashi nak bersukan.. nak jaga kesihatan..

ada ke pikir yg bukan2..
suke nak bergosip..!!

[f.a.r.a.h] said...

yes!!akhirnyer msok gak gmbr aku...hahahha
seronok arinie dpt blaja men skate..
bnyak kali jtuh 2..huhuhu
sowie la tnggal kn korg men monyet2...
pnat la jd monyet..hehehehe

mashi_amie said...

Haha Abang Jajan kan memang dah kurus..So excuse tu xboleh diterima..kalaua abun tu.......hehe..Sempat lagi tu nk tanye Intan..Angau katakan angau,suka katakan suka..kan mudah jadinya cerita..(sedap aku bermadah)

NANA_arizona said...

tak hajak.. ~ waa........ majuk2

Wahida said...

nasib baik ko x cite pasal skandal baru..

mashi_amie said...

apelah abang jajan,wahid n abang ejat ni...sampai ati diorg lupakan kak nana..kak nana merajuk dengan diorg je ek..nanti kite main jgn ajak diorg..
wahid bukan xletak just xletak lagi je...hehe..

iNtAn~~ said...

tukang skandal ump...


hebat tol la ko mashi lam bab2 niee..

tabik spring la..
huhu~~~

pe2 pon.. ingat pesan nie wahai monyet2 sekalian..

jgn lpe ek ajar gem ni kat anak2 t yee..
inila gem mse men kat u dulu..
monyet vs org!!

Jaj@n said...

anda di tag..!!