Tuesday, February 17, 2009

Scandal hangit..

ekin n mawi(kononla hehe)
Al-kisah pertemuan rasminya mereka tepat pada tanggal 14 Februari 2009(Valentine tu..)..Ketika itu hanya sepatah dua kata dilontarkan,mata sesekali berlaga tidak mereka sangka bahawa kisah mereka akan dipaparkan dalam blogku yang serba kudus ini.. 15 Februari adalah detik dimana hati Jajan terkena kejutan elektrik di saat melihat intan yang pertama kalinya di UMP memakai tudung Ekin..Sekali kerling xcukup sehingga xlekang matanya dari wajah Intan yang cukup ayu pada malam tersebut.Mungkin dek sayang akan kenangan pada malam itu diminta oleh Jajan agar gambarnya berdua bersama Intan dimemorikan oleh camera sony cybershot 7.2 megapixelku(promote camera jap) dan mungkin sekali tidak langsung terjangka olehnya bahawa gambar tesebut akan menjadi antara bahan yang menceriakan lagi hidup kami di UMP ini(dapat gosip baru) Apakah kesudahan kisah Ekin(penyanyi n pelakon) n Mawi(penyanyi) UMP ini sama2lah kita nantikan bersama..Sampai sini sahaja laporanku tentang mereka..Tunggu hingga update seterusnya..

ps:wakakaka hebat gak aku jadi wartawan..penat otak aku pikir ayat..sakit kene lepuk dengan intan lagi..jangan marah ek..gurau2 je..mane tau betul2 jadik..aaamin dapat makan nasi minyak..

10 comments:

Jaj@n said...

pergghhh..mashi..
aku dah nak hampir nyorok bawah bantal dowhh..!!

malu2..!!

Wahida said...

perggghhhh
ko punye blog..wahh
aku sokong..sory fazz..x leh tlg backup..haha

mashi_amie said...

haha..wahida ape lg join the group pliz..bahan bukti banyak kat ko ni..

~P.O.C.O.Y.O~ said...

wahhh.. mashi..scandal terhangat ni.. abis la ko jajan

[f.a.r.a.h] said...

waa...npe bwu tau skandal nie...x sbr nk tau update cter nie..heheheh

mashi_amie said...

mantapla jajan n intan ni..banyak gile feedback aku dapat..xpasal2 blog aku jadi tatapan umum..

Jaj@n said...

ni bukan malapetaka..
ni rahmat yg korng buat2..
eisshhh..

gosip2..

ikinluvbear said...

hohoho...
yekew nie...
paperpon wait n see je aaa...
kuikuikui

Anonymous said...

weii..
da2 la tu menyengendalkan intan..
penat r gni.. hu~~~~~~~
gua x sanggup..

mashi_amie said...

Alaa intan sekali sekala...macam xbese pulak..xpe yang penting Abg Jajan suke..