Thursday, April 16, 2009

Berkelah

Cantik gile berkelah..

Air yang tersangat dalam..xjejak kaki pun..

Me and al

Abg harry,aku n Al berlatarkan air terjun..

Kacau dia..

'Jan ari ni ko rasa panas x?'soalan abun inilah yang membawa kiteorg hingga ke berkelah..
wpun cuaca agak mendung kiteorg gamble jugak merempuh hutan lipur hingga bertemu dengan air terjun yang sangat cantik..berbaloi penat trekking..
kami pun dah jumpe air ape lagi..sampai ada biawak berenang sekali dalam air pun xperasan..
air die sejuk sampai ke tulang..tempat indah xberusik..memang bestla..len kali boleh pegi lagi..
destinasi hari ni pulak..Panching!!!(sape suruh ump xde air..hehe)

ps:sebenarnya banyak lagi gambar tapi xlepas nk upload..internet mcm siput..

No comments: