Wednesday, April 15, 2009

Lepak di hujung minggu..(2nd version)

One beautiful outing..
Me pinky n abg harry's yellowish..
Mirror2 in the wall,whose the cutest of them all..
Us while waiting for Abun..Sempat lagi berposing..hehe..
Konon muke rilek je padahal dah terjerit2 tahan sakit..
Us in gelora..Sorry abg harry..pasni kite main kejar2 sama2 ek?
Abg harry n Al menunjukkan kemachoan bermain bowling..
Pasni xmau men ngan abg harry dh..teruk kene bahan..
Kakak-kakakku yang sgt kusayangi..Korang memang best..

Mentang2la aku xnmpak..siapla ko pasni abun..

Seawal 8.30 pagi kiteorg dh kuar dari bumi ump ni..Kononnya nk mendaki bukit tapi akhirnya menziarah kubur cina..Sorry guys..Lain kali aku make sure dulu tempat die kat mane..Tapi at least korang tau jugakla bukit bay route tu kat mane kan?kan?kan?
Then sedang kiteorg breakfast kat Centre Point,Al call ajak main bowling..Disebabkan kami pn mmg xtau nk buat ape kiteorg on jela..
Tapi serius aku kene tipu idup2 dgn roommate2ku yang kononnya tidak pernah bermain bowling..Aku diperdaya untuk akhirnya bermain bersama mereka yang hebat2..2 round plak tu..Al,Seah mashi akan ingat sampai bile2..Korg tipu!!!Huhuhu..
Kalau dah ade kat mega tu of coursela kiteorg karaoke..aktiviti wajib tu..then kiteorg decide nk try makan sate zul..tapi sbb tutup kiteorg pn bertukar destinasi ke taman gelora makan karipap n rojak ayam..sedap...
Pastu aku teman abun n jajan beriadhah pijak batu n jalan2..tapi sbb diorg kenyang sangat akhirnya terkandas di tengah jalan.hahaha...2la len kali kalau makan agak2la..
Malam kiteorg decide nk tgk too fast n too furious tapi malangnya cite tu full house..terpaksalah tukar tgk citer len Friday the 13th..Nasib bawak sweater..T0 abg harry-mane ade aku cuak..aku cool je tyme tgk cite tu..
Kesimpulan drpd hangout kali ni,ape yang kiteorg plan sume xjadik tukar mende len..Tp papepn thanx to abun n jajan sbb bawak aku jalan2 wpn masing2 mcm xde mood..korang mmg best..Sayang korang lebih..

4 comments:

Jaj@n said...

cehh..cool konon..
mashi bawak sweeter kan utk pakai kat badan, nape hari tu nampak mashi pakai kat muke..??

jelaskan..!!

mashi_amie said...

sbb idung mashi sejuk...hahahaha..Elleh ngaku jela abg harry yang takut..siap terjerit2 lagi kat sebelah..ilang kemachoan..

Jaj@n said...

elee.. sape yg jerit..?? aku tngok siap ko pandang tepi..tak aku ko pandang, abun yg ko pandang..

kann..kann..
ahakkss...

mashi_amie said...

alaa aku just nk make sure korg x sakit jantung je dalam tu sbb takut sangat..
baru tgk bunuh2 sikit dah takut..ape daa..xmacho langsung :p