Sunday, April 5, 2009

Ubat in the making...

Poster kiteorg..cool x?
Kostum pari2..Cantik x?Penat pikir..nasib dpt bantuan..
Budak,jgnla sedey2..
Sibuknya semua org..
Happy gile mase tolong bad buat props..respect gile kat bad..

Ni second tyme aku terlibat dalam pementasan teater..Tapi ni lagi gempakla..Rasa best gile..Especially dapat satu team dgn Abg Ultramen senior yang ak rase paling sempoi dlm senandika.Satu produksi dgn abg lan walaupn penat(demand tinggi gile)tp tetap seronok sbb die understanding..(jgn perasan lebey2 ek)Agak sedihla sbb die dh nk abis blaja..
Dpt abg amir sbg assistant pengarah pulak agak cuakla sbb dia garang.
Aku happy jugak sbb 2-2 roommate ak bawak satu produksi..nk uruskan baju n make up sng..berlatih sama2 n luahkan perasaan xpuas hati pn sama2(hehe)..
Ubat the musical mmg ade kelainannya(mcm solid harmonie punye motto la plak)..Aku xsangka kawan2 aku boleh jadi pari2 n si budak yang kene aids dgn baik wpn xpernah berlakon sblum ni..
Suara Amin sbgai si remaja pn macho gile..ramai gile org cair..Deejay pn hebat dpt buat org rase nyampah gile dgn die bile bwk watak sbg si tua(ke mmg org dh originally x suka??hehe)
Bed,Kak Aida n Kak yan seyes macho bile wat props..kreatif abis..
Syafiq plak wpun sorg2 handle teknikal tp mantap..
Overall aku suke gile berada bwah produksi abg lan..Ubat the musical mmg best..Bertambah lg memori manis ku di UMP..

1 comment:

Sengal Ubi said...

pembetulan:

abang amir yang garang, tapi garang bertempat. hehehe~